BLOKADY ROZRZADU!!!!
BLOKADY ROZRZADU!!!!
witam z racji tego ze rozebralem silnik potrzebuje pozyczyc blokady rozrzadu do S54 najlepiej z wawy lub jakis patent jak to ogarnac bez blokad, dzwonielem do paru serwisow ktore zajmuja sie M to twierdza ze robia to bez blokad ja jednak wole to zrobic prawidlowo a zakup blokad za 600-1100 troche mija sie z celem zeby raz uzyc. Odwdziecze sie $ i %
- --==maly==----
- Posty: 2510
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: BLOKADY ROZRZADU!!!!
Nikt kto robi takie rzeczy nie da Ci za swojego narzędzia pracy.
Rozrząd rozrządem a vanosa jak ustawisz?
Bez blokad na oko to moża żuka składać nie s54 potem mają 310km zamiast 340 i takich jest 50%.
Rozrząd rozrządem a vanosa jak ustawisz?
Bez blokad na oko to moża żuka składać nie s54 potem mają 310km zamiast 340 i takich jest 50%.
Re: BLOKADY ROZRZADU!!!!
kupilem blokady, a Ty ustawiasz vanos'a masz multimetr jak w BMW jesli sobie nie poradzimy to jestes w stanie to ogarnac zeby miala prawidlowa moc??
- --==maly==----
- Posty: 2510
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: BLOKADY ROZRZADU!!!!
Jeżeli chodzi o s54 robimy wszystko jak w większości silników s ale nie robimy aut po kimś.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Re: BLOKADY ROZRZADU!!!!
dziekuje za fachowa odpowiedz. My w naszym serwisie tez robimy prawie wszystko wiec nie mysl ze wymiemiam uszczelke glowicy pod blokiem, przed zdjeciem glowicy dzwonilem do paru serwisow ktore robia takie auta w jednym uslyszalem rewizja silnika i generalny remont i ze sie to nie oplaca bo maja silnik po 170tys km w idealnym staine za 13tys + wymiana (moj tez ma 170tys)
- --==maly==----
- Posty: 2510
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: BLOKADY ROZRZADU!!!!
W praktycznie każdym s54 przy przebiegu 150-220tys km pojawia się przedmuch na uszczelce głowicy.
Chyba nie widziałem jeszcze s54 z przebiegiem 220-250tyś+ które nie miało by zdejmowanej głowicy.
Tylko w tym roku zrobiliśmy 7 sztuk z tym problemem.
Chyba nie widziałem jeszcze s54 z przebiegiem 220-250tyś+ które nie miało by zdejmowanej głowicy.
Tylko w tym roku zrobiliśmy 7 sztuk z tym problemem.
Re: BLOKADY ROZRZADU!!!!
Potwierdzam 

-
- Posty: 94
- Rejestracja: wt wrz 16, 2008 14:33
- Auto: M3 E46, M3 E36 S62B50, E30, X5
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
Re: BLOKADY ROZRZADU!!!!
A nie było przypadkiem tak w większości albo i we wszystkich przypadkach, że głowicę można było odkręcić praktycznie "palcami" ?--==maly==---- pisze:W praktycznie każdym s54 przy przebiegu 150-220tys km pojawia się przedmuch na uszczelce głowicy.
Chyba nie widziałem jeszcze s54 z przebiegiem 220-250tyś+ które nie miało by zdejmowanej głowicy.
Tylko w tym roku zrobiliśmy 7 sztuk z tym problemem.
Tak z ciekawości pytam - ja zdejmowałem głowice tylko w dwóch S54 przy czym jedna z powodu uszczelki i w obu wypadkach głowica w zasadzie nie była dokręcona...
Ostatnio kilka dni temu na trackdayu rozmawiałem z kolegą mechanikiem , który robi sporo silników z "S" na początku i zwrócił uwagę na to samo czyli, dużo silników w których wymieniał uszczelkę i że wszystkie głowice nie były właściwie dokręcone w momencie kiedy pojawiał się problem.
Ja mam aktualnie niecałe 120tys. km w s54b32 i na 99% fabryczną uszczelkę - jak wstawię samochód na zimę do garażu to przy okazji kontroli luzów zaworowych zobaczę jak jest dociągnięta głowica. Jak będzie dupa to w ramach eksperymentu dociągnę i ciekawe czy problem przedmuchu wystąpi przez kolejne 30-80tyś. km...
- --==maly==----
- Posty: 2510
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: BLOKADY ROZRZADU!!!!
U nas bylo robione kilkanaście sztuk na uszczelkę i tylko w jednej głowica była lekko dociągnięta ale tamto auto już raz miało zdejmowaną głowice.